Як вибрати роботодавця

У квітні минулого року я влаштовувалася на роботу в невелику компанію. Я пройшла співбесіду, але потім мені ніхто не подзвонив. А в один прекрасний день у листопаді того ж року вони зв`язалися зі мною, запрошуючи на роботу. Я погодилася, але це викликало у мене і підозри.
І, як виявилося, не даремно: через місяць після того, як я почала на них працювати, вони спливли черевом догори. Я прийшла на роботу в понеділок і побачила, як усі товпляться, схвильовані. Нас викликали до директора по одному і повідомляли, що ми звільнені. У компанії були фінансові труднощі, і вони намагалися врятувати становище, наймаючи більше людей. Звичайно, в цю догугловську еру динозаврів я не знала нічого про те, як вивчити компанію, перш ніж іти в неї працювати.
Зараз ми сприймаємо як належне, що рекрутери, ейчари і потенційні керівники можуть "прогуглити" нас, перевірити рекомендації та соціальні зв`язки, щоб дізнатися більше про кандидата. Але чи думали ви самі коли-небудь про те, щоб перевірити роботодавця перш ніж відгукуватися на вакансію? А раптом він ось-ось збанкрутує? А яка у нього репутація? Який цифровий бруд взагалі можна розкопати?
Ось кілька причин, з яких варто пошукати інформацію про роботодавця перш, ніж відправляти своє резюме:
1 . Визначити, чи підходить компанія вам, вашим цінностям, вашим етичним принципам, вашим професійним і особистим цілям. Починаючи навіть з найпростішого: чи подобаються вам товари та послуги цієї компанії?
2. З`ясувати, що подобається і цінується в цій компанії, щоб скласти резюме та супровідний лист в максимально адресному стилі, пропонуючи те, що потрібно роботодавцю.
3. Підготувати відповідні питання, які ви зможете задати на співбесіді, щоб показати вашу зацікавленість та інформованість про компанію-роботодавця.
Ви можете запитати - а як провести таке дослідження? Ось кілька моментів, з яких можна почати:
• сайт компанії - заявлена місія, кількість співробітників, інформація для співробітників про бонуси і компенсації,
• google, yandex - форуми, блоги, статті,
• почитати публікації у спеціалізованих виданнях,
• переглянути річні звіти (для публічних компаній),
• вивчити оголошення, які дає компанія, на сайтах про роботу (наскільки їх багато, частота розміщення однієї і тієї ж вакансії),
• розпитати колишніх і справжніх співробітників (пошукати в соц. мережах).
Звертайте увагу на нещодавні новини, на опис умов роботи, історію компанії, можливості кар`єрного росту. І співставте це зі своїми запитами, бажаннями і можливостями. Не потрібно соромитися бути скрупульозними і уважними в пошуку роботодавця! Нехай на пошук роботи піде трохи більше часу, зате потім ви зможете працювати в ній довго і щасливо.
www.hr-academy.ru/hrarticle/vyibrat-rabotodatelya.html


Ми у мережа

Наші партнери