Як Вам можуть пошкодити ваші сторінки в соцмережі при влаштуванні на роботу

Нещодавно нам зустрілося цікаве опитування керівників-початківців, зроблене компанією CareerBuilder, з якого з`ясувалося, що 22% менеджерів знайомляться з профілями кандидатів у соціальних мережах, щоб доповнити деталі, представлені в резюме і перевірені через треті фірми. 34% з опитаних менеджерів, які зверталися до соціальної інформації, відхиляли кандидатури з наступних причин:
• 41%-кандидат розповідав або розміщував фотографії вживання спиртного або наркотиків
• 40% - кандидат виклав провокаційні або шокуючі матеріали (фотографії або інформацію)
• 29% - кандидат не вміє ефективно спілкуватися і висловлювати думки
• 28% - кандидат обливав брудом свою стару компанію або колег
• 27% - кандидат брехав з приводу професійних якостей
• 22% - кандидат робив дискримінаційні зауваження на тему раси, статі, релігії тощо
• 22% - нік кандидата виглядав непрофесійно (наприклад, "шоколадний зайчик" :))
• 21% - з інформації, опублікованої кандидатом, слідує наявність у нього кримінального минулого
• 19% - кандидат поширював конфіденційну інформацію своїх колишніх роботодавців.
Так що перед тим, як слати резюме на нову роботу, почистіть свої профілі в соціальних мережах, видаліть спірні повідомлення від знайомих, написані на вашій стіні. Якщо у вас є блог, видаліть з нього повідомлення, що виставляють вас в невірному світлі. Витратьте час і сили на створення образу професіонала своєї справи
www.hr-academy.ru/hrarticle/kak-vam-mogut-povredit-vashi-stranichki-v-sotssetyah-pri-ustroystve-na-rabotu.html


Ми у мережа

Наші партнери