Як Вам можуть пошкодити ваші сторінки в соцмережі при влаштуванні на роботу

   Нещодавно нам зустрілося цікаве опитування керівників-початківців, зроблене компанією CareerBuilder, з якого з`ясувалося, що 22%  менеджерів знайомляться з профілями кандидатів у соціальних мережах, щоб доповнити деталі, представлені в резюме і перевірені через треті фірми. 34% з опитаних менеджерів, які зверталися до соціальної інформації, відхиляли кандидатури з наступних причин:
       • 41%-кандидат розповідав або розміщував фотографії вживання спиртного або наркотиків
       • 40% - кандидат виклав провокаційні або шокуючі матеріали (фотографії або інформацію)
       • 29% - кандидат не вміє ефективно спілкуватися і висловлювати думки
       • 28% - кандидат обливав брудом свою стару компанію або колег
       • 27% - кандидат брехав з приводу професійних якостей
       • 22% - кандидат робив дискримінаційні зауваження на тему раси, статі, релігії тощо
       • 22% - нік кандидата виглядав непрофесійно (наприклад, "шоколадний зайчик" :))
       • 21% - з інформації, опублікованої кандидатом, слідує наявність у нього кримінального минулого
       • 19% - кандидат поширював конфіденційну інформацію своїх колишніх роботодавців.
     Так що перед тим,  як слати  резюме на нову роботу, почистіть  свої профілі в соціальних мережах,  видаліть спірні повідомлення від знайомих, написані на вашій стіні. Якщо у вас є блог, видаліть з нього повідомлення, що виставляють вас в невірному світлі. Витратьте час і сили на створення образу професіонала своєї справи
       www.hr-academy.ru/hrarticle/kak-vam-mogut-povredit-vashi-stranichki-v-sotssetyah-pri-ustroystve-na-rabotu.html


Ми у мережах

Наші партнери