Фрази-шкідники у спілкуванні з керівництвом.

       На думку  фахівців, існують фрази, за вживання яких в розмові з начальством можуть слідувати наслідки - від пониження в посаді до звільнення з роботи. Якщо хтось із підлеглих вимовляє подібні речі, керівник бачить в цьому ознаку некомпетенції і небажання долучатися до корпоративної культури. Як на бика діє червона ганчірка, так на нерви начальства - вирази, що означають незнання, відмову проявити ініціативу і різні виправдання невдач.
      • «Я не знаю». Ніколи не вимовляйте при босі це словосполучення. Завжди будьте готові вичерпно відповісти на поставлене питання, а якщо ж він завів вас у глухий кут, то виходьте з ситуації з формулюванням «я думаю, що ..., але я б хотіла ще перевірити» або «на даний момент я чекаю дані від ..., тому все залежатиме ... ». Почути фразу «я не знаю» для боса - означає переконатися в некомпетентності менеджера, для останнього ж - надовго принизити себе в очах начальства.
         • «Завдання виявилося непосильним або невиконаним, бо захворіла кішка, зламався комп`ютер, відключили Інтернет або приїхали родичі» - таке формулювання повинно стати табу для будь-якої людини, яка поважає себе та офісного співробітника. Якщо трапився форс-мажор, і ви розумієте, що робота залишиться невиконаною, обов`язково поставте керівництво до відома. Виправдовуватися, чому так вийшло, коли всі терміни закінчилися, вже не має сенсу.
      • «Це неможливо». Ця фраза може стати останньою в розмові з керівником, якщо вона прозвучала від вас у відповідь на його «геніальну» ідею. Таким чином, ви ризикуєте його образити і показуєте своє «невміння» знайти креативний підхід до вирішення завдання.
       • «Що робити?».   Жоден бос не  хоче чути з вуст підлеглого фразу подібного роду. Його зовсім не цікавлять причини, з яких ви не можете виконати його доручення, нецікава йому і ваша доповідь, в якій відсутні варіанти вирішення проблеми. Начальника може вивести з себе також бажання підлеглого знайти відповіді на питання «що робити?» у нього самого і позиція перекладання обов`язків на інших людей.
       Оскільки  глава підприємства, президент компанії, голова правління, генеральний директор, CEO (Chief Executive Officer) - як його не назви - людина зайнята, то його час дуже дорого коштує. Він чекає від підлеглих тільки корисні, істотні дані, які допоможуть йому приймати оптимальні рішення - звіти, результати і варіанти вирішення завдань і виникаючих проблем.
    Деякі компанії ввели форму звітності «доповідь-повідомлення», в якій співробітниками описується ситуація, що виникла, наслідки та пропозиції щодо її ліквідації. Це - оптимальний варіант спілкування з шефом, оскільки за допомогою таких «писульок» можна заощадити і його дорогоцінний час, і свій.
       Тому на все своє подальше «кар`єрне» життя забудьте фрази «я не знаю», «я не хочу», «в серйозних компаніях так не роблять», «я не можу», «це не входить у мої обов`язки», «мій робочий день вже закінчився»,«а що тепер робити? .. »,«так вийшло» та інші підтвердження безініціативності і некомпетентності. Навпаки, відповіді повинні переконувати боса у вашій старанності і володінні ситуацією, а вдале рішення вами існуючої проблеми може перетворити її на досягнення.
             http://www.hr-academy.ru/hrarticle/frazyi-vrediteli-v-obschenii-s-rukovodstvom.html


Ми у мережах

Наші партнери