Як грамотно відіслати резюме

Правильно відсилаємо резюме. 

     Зверніть особливу увагу на акуратність і технічну грамотність при відправці листів і резюме роботодавцям. Ваш грамотний лист створить про Вас перше хороше враження у роботодавця.

        Порада 1. 

        Для спілкування з роботодавцями заведіть собі окрему поштову скриньку. 
Бажано, щоб вона не була корпоративною. Краще всього підійдуть поштові скриньки на найвідоміших Інтернет-майданчиках, таких як www.ukr.net, http://www.google.com.ua, www.i.ua, www.bigmir.net, тощо.
Якщо Ви дійсно хочете знайти собі хорошу роботу, не беріть собі поштову скриньку типу [email protected], [email protected], [email protected],тощо.   Ваша поштова адреса повинна бути нейтральною, бажано короткою. Наприклад: [email protected], [email protected]

        Порада 2. 

     Налаштовуючи програмне забезпечення для роботи з електронною поштою будьте уважні! 
Коли програма установки запитає у Вас ім`я і прізвище, то напишіть їх латинськими буквами. Коли Ви писатимете листи, введені вами ім`я і прізвище одержувач бачитиме в полі листа “FROM”. Використання українських букв в імені та прізвищі небажано — зважаючи на різнобій в кодуваннях роботодавець може побачити в цьому полі набір незрозумілих символів. Не бажано замість реального імені і прізвища використовувати псевдоніми.

       Порада 3. 

У полі “ТЕМА ПОВІДОМЛЕННЯ” напишіть слово “RESUME”, “Резюме” або “CV” та назву вакансії, на яку Ви претендуєте.
Наприклад: “CV: ingeneer” або “Резюме: бухгалтер”. 

       Порада 4. 

       Велика кількість роботодавців не люблять розглядати резюме в прикріпленому файлі.
Якщо Ви все-таки вислали резюме не в самому листі, а в прикріпленому файлі, то прийнято це робити, заздалегідь зберігши даний файл у форматі .TXT або .RTF, але бажано не в .DOC – через нього можуть передаватися віруси. Деякі роботодавці резюме у форматі .DOC не розглядають взагалі.
Для збереження документа у форматі .RTF у редакторі Microsoft Word в меню “ФАЙЛ” виберіть пункт “БЕРЕГТИ ЯК:” і далі в полі “ТИП ФАЙЛУ” виберіть пункт “ТЕКСТ У ФОРМАТІ RTF”. На повідомлення про те, що деякі елементи форматування можуть бути втрачені, не звертайте уваги. Після збереження закрийте файл, потім знову відкрийте і перевірте його читабельність. Назвіть файл з резюме латинськими буквами. Наприклад: “resume_ivan.rtf” або “Eugeny_CV.txt”. Використовувати формати, відмінні від .TXT і .RTF не рекомендується.

        Порада 5. 

      Супроводіть резюме короткою анотацією, особливо, якщо Вам відомо, хто його буде читати. 
Зазвичай в листі пишеться коротка супровідна записка з вітанням та вказівкою мети відправлення резюме. Дане коротке повідомлення, якщо вказана контактна особа, варто починати так:
Шановна Віра Петрівна,
у відповідь на вакансію бухгалтера, розміщену в :………………. висилаю Вам резюме: (або просто “Доброго дня, у відповідь…”). 

       Далі Ви в двох словах пишете мету, яку хочете досягти, відправивши роботодавцю резюме, а також вказуєте, що чекаєте від нього якої-небудь відповіді.
Не забудьте в кінці короткого листа написати:
  З повагою,
Олег Іванов. 

Використовуйте шрифти Arial, Times New Roman або Verdana. Інші шрифти можуть бути відсутніми на комп`ютері адресата, внаслідок чого Ваше резюме неможливо буде прочитати.
Електронний лист варто відправляти в таких кодуваннях, як Windows-1251 або KOI-8R. Інші кодування слід застосовувати з дуже великою обережністю, у такому разі з дуже великою часткою ймовірності Ваш лист зітруть не читаючи.
Як бачите, поради чисто технічні і досить примітивні, проте правильно складені листи зустрічаються в практиці досить рідко. Ваш лист, якщо він добре оформлений, виділятиметься на фоні листів з вірусами в документах, відсутністю супровідних записок і нечитабельним сміттям в полях “FROM” і “SUBJECT”, що створить перше позитивне враження про Вас у консультанта або менеджера по персоналу.